Noise Buds Solo Review – De premium ANC TWS-knopparna vid budgeten

Den nya Noise Buds Solo är de första TWS-öronsnäckorna från tillverkaren som erbjuder aktiv brusreducering. Prissatt till INR 4,999, några av höjdpunkterna i dessa öronsnäckor inkluderar ett trippelmikrofonsystem för förbättrad röstsamtal, transparensläge och Hyper Sync-teknik för en problemfri parningsprocess. Så hur presterade de när de lyssnade på musik, tittade på filmer och hur effektiva dess brusreducerande funktioner är. Låt oss ta reda på mer i vår recension.

Design och passform

Noise Buds Solo-öronproppar har en riktigt premium byggkvalitet. Även om laddningsfodralet är tillverkat av plast ser det inte billigt ut ur någon vinkel. Dessutom ger öronsnäckans snygga design dem en förstklassig look och känsla.

Sammantaget är designen och finishen på produkten ganska högklassig. Dessutom har dessa riktigt trådlösa öronsnäckor en ergonomisk design som låter dig bära dem under långa perioder utan obehag. De är lätta och har en in-ear-design som passar perfekt i örat.

Ljudkvalitet och ANC

Noise Buds Solo öronsnäckor kan leverera en uppslukande ljudupplevelse. Vokal låter skarpt och skarpt, medan den bultande basen är perfekt för människor som älskar att höra EDM, Hip Hop eller titta på actionfilmer. Hörlurarna parades snabbt med både min iPhone och dator via Bluetooth. Jag kunde enkelt ringa, lyssna på musik och till och med hantera ett Skype-samtal.

Det enda hicka för mig är beröringskontroller eftersom det kan ta lite att vänja sig mellan långa tryck, korta tryck, flera tryck.

Sammantaget packar Noise Buds Pop-öronsnäckorna ett slag genom att ge användarna en uppslukande upplevelse. Även den aktiva brusreduceringsfunktionen är riktigt bra i dessa öronproppar. Enligt min mening kan en anledning till att brusreduceringen känns så bra vara den snygga passformen från öronsnäckorna.

Batteri-liv

Noise Buds Solo TWS-öronsnäckor är klassade för att ge sju timmars uppspelning när det gäller batteriets livslängd, som kan förlängas ytterligare upp till 36 timmar med laddningsväskan på en enda laddning. Med aktivt brusreduceringsläge kan dessa öronproppar leverera upp till fem timmars speltid. Du kan enkelt para ihop dem via Bluetooth och de paras automatiskt ihop med din tidigare parade enhet så snart du öppnar fodralet.

Sammanfatta

ANC-funktionen ensamma sprängde mig och för alla som letar efter trådlösa öronproppar med denna förmåga är ANC på dessa helt värt att kolla in. Den övergripande ljudkvaliteten är bra och verkligen tillräckligt bra för att titta på filmer, ringa samt till och med lyssna på musik. Noise Buds Solo är ett utmärkt val för hörlurar som levererar bra ljud tillsammans med bra brusreducerande förmågor. De är lätta, bekväma och med tanke på deras funktioner – de erbjuds till ett mycket överkomligt pris.